RÓŻNE

O niepisaniu

Przykra sprawa. Blog zapadł w sen zimowy i od pół roku nie wyrzucił z siebie żadnej, najmniejszej nawet notatki. Personifikuję blog i bardzo to wygodne, bo pozwala mi symbolicznie zrzucić z siebie odpowiedzialność za puste strony – to BLOG, to nie JA!

Tymczasem okrutna prawda jest taka, że to JA, a nie BLOG. Przyczyny są trywialne i przyziemne, a oto kilka z nich:

  • ogarniałam życiową zmianę, polegającą na zmianie miejsca nadawania z Polski na Szwajcarię
  • strasznie byłam zarobiona
  • wraz z przeniesieniem się na system szwajcarski tytuł bloga lekko się zdezaktualizował, bo w Szwajcarii jest tylko 20, a nie 26 dni urlopu. I co teraz? Zamykać bloga? Przemianować? W sukurs przyszła jednak uprzejmie moja firma, dorzucając mi kilka dni gratis, dzięki czemu urlop trwa dni 27! Jako że jest to zaledwie jeden dzień różnicy, zostańmy przy starym tytule 🙂
  • jak poniżej…

day20by20day

źródło: http://wearehumanity.com

Czy teraz będzie bardziej regularnie? NIE WIEM, mam nadzieję i parę pomysłów, takich jak parę zaległych postów podróżniczych i książkowych, kącik szwajcarski, może nowa szata graficzna? Zapraszam, mam nadzieję, że się uda!

One thought on “O niepisaniu

Leave a comment